П`ятниця, 19.04.2024, 05:30

Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Файли » Мои файлы

Позов про скасування постанови про адміністративне правопорушення, Скарга на постанову ДАІ
[ Викачати з сервера (53.5 Kb) ] 14.04.2010, 12:16
                                               Луцькому міськрайонному суду Волинської області
                       Позивач:            ПІБ, 
адреса __________________
                                                     тел. 066 _________
                                                     е-mail: _______________ 
                       Відповідач:      Інспектор ДПС ВДПС з обслуговування м. Луцька,
                                                     старшина міліції _______________ 
                       Місце служби: Державна патрульна служба Відділу патрульно
                                                     постової служби з обслуговування м. Луцька
                                                     43000 м.Луцьк, вул. _______________
 

Адміністративний позов
про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення
серії АС 053610.
 
     16 квітня 2009 року інспектор ДПС ВДПС з обслуговування м. Луцька старшина міліції __________________ виніс постанову серії АС 053610 у справі про адміністративне правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 221 КпАП України та наклав штраф у розмірі 260 (двісті шістдесят) гривень. В мотивувальній частині постанови інспектор ДПС ВДАІ встановив, що 16 квітня 2009 року, о 12 год. 40 хв. я куруючи автомобілем в місті Луцьку по вул. Глушець здійснив зупинку та стоянку на тротуарі, чим порушив п. 15.10 "б" ПДР.
     Зазначена Постанова винесена за результатами застосування фіксації порушень ПДР засобами фото- та відеофіксації, що працюють у автоматичному режимі, у відповідності до ст.14-1 КпАП.
     Проте така Постанова не відповідає вимогам закону та фактичним обставинам справи з таких підстав.
     16 квітня 2009 року я поставив свій автомобіль марки Опель-Кадет на вулиці Глушець, що у місті Луцьку на тротуарі. Відповідно до п.15.10. "б" правил дорожнього руху України, стоянка забороняється на тротуарах (крім місць, позначених відповідними дорожніми знаками, встановленими з табличками), в) на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м; Хоча фотознімок нечіткий, проте на ньому чітко видно, що для руху пішоходів залишається не менше вказаної відстані, отже я не порушив вимог п. 15.10 "б", "в"
     Згідно вимог статті 14-1 КпАП України до адміністративної відповідальності за порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі фіксації їх працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото-, кінозйомки, відеозапису притягаються власники співвласники транспортних засобів.
     Натомість в постанові про адміністративне правопорушення серії АС 053610 не зазначено яким саме засобом було зроблено відповідний знімок (марка та модель), не зазначено його серійний номер, що унеможливлює встановити, чи відноситься він до спеціальних технічних засобів що працюють у автоматичному режимі. Окрім того, фіксування було зроблено технічним приладом який знаходився у руках інспектора ДПС, отже не може вважатися таким, що проведене в автоматичному режимі, адже співробітник ДПС керує ним безпосередньо чи через комп’ютер. За таких умов фіксація не відповідає вимогам закону, а саме ст. 14-1 КпАП України. Інших доказів вчинення мною адміністративного правопорушення, передбачених статтею 251 КпАП України в постанові не наведено.
     Окрім того, при винесенні постанови про адміністративне правопорушення серії АС 053610 було порушено ряд інших норм КпАП України. Відповідно до ч. 6 ст. 258 КпАП України у разі виявлення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
     Копії постанови надсилаються особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, протягом трьох днів з дня винесення такої постанови. Проте копію постанови мені надіслано не було, відомості про її відправлення в постанові відсутні. Про те, що мене притягнуто до адміністративної відповідальності я дізнався 30 січня 2010 року, коли отримав виклик до ДВС Луцького районного управління юстиції. Прибувши за вказаною адресою, я дізнався що відносно мене порушено виконавче провадження по примусовому виконанню постанови серії АС 053610 від 16.04.2009 року, яка винесена старшиною міліції __________________________. Копію постанови серії АС 053610 я отримав у виконавчій службі 30.01.2010 року, тому строк оскарження постанови про адміністративне правопорушення, передбачений статтею 289 КпАП України вважаю пропущеним з поважної причини, та такий що підлягає поновленню.
    На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 14-1, 251, 258, 287, 288, 289, 293 КпАП України, 6, 17, 18, 104 – 106, 162 КАС України, -
 
ПРОШУ:
 
     1. Поновити пропущений строк оскарження постанови в справі про адміністративне правопорушення, як такий, що пропущений з поважних причин.
     2. Скасувати постанову серії АС 053610 від 16.04.2009 року винесену старшиною міліції ДПС ВДПС з обслуговування м. Луцька по притягненню мене, ____________________________ (П.І.Б) до адміністративної відповідальності, передбаченої ч.1 ст. 122 КпАП України.
     3. Закрити провадження у справі у зв’язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення у моїх діях.
 
Додатки :
1. Копія адміністративного позову на 2 аркушах;
2. Копія постанови серії АС 053610 від 16.04.2009 року на 2 аркушах.
3. Копія виклику в ДВС Луцького районного управління юстиції на 30.01.2010 року.
 
     Відповідно до статті 288 КпАП України особа яка оскаржила постанову в справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита. ______________
 
Підпис __________
 
    04.02. 2010 року.
 
 
Постанова Луцького міськрайонного суду в цій справі.
 
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М     У К Р А Ї Н И
 
     17 березня 2010 року Луцький міськрайонний суд Волинської області в складі: головуючого-судді Лівандовської-Кочури Т.В. розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до інспектора ДПС ВДПС з обслуговування м.Луцька старшини міліції ОСОБА_2 ДПС ВДПС з обслуговування м.Луцька про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення,
 
В С Т А Н О В И В :
     04.02.2010 року позивач звернувся в суд з позовом до відповідача про скасування постанови п о справі про адміністративне правопорушення. Покликаєтьс я на те, що відносно нього було винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення за вчинення правопорушення, передбаченого ч.1 ст.122 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 260 грн. Вважає постанову незаконною, просить про її скасування та поновлення пропущеного строку для звернення до суду за захистом порушених прав. Таким чином, дослідивши письмові докази у справі, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.
     Судом встановлено, що 16.04.2009 року відносно ОСОБА_1 було винесено постанову по12 год. 40 хв., керуючи автомобілем "Опель” д.н. НОМЕР_1 по вул.Глушець в м.Луцьку порушив правила стоянки, здійснив стоянку на тротуарі чим порушив п.15.10 б Правил дорожнього руху.
     Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
     Пунктом 24 Постанови Пленуму Верховного суду України від 23 грудня 2005 року №14 "Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті” встановлено, що зміст постанови повинен відповідати вимогам, встановленим статтями 283, 284 КУпАП. В ній, зокрема, необхідно зазначити докази, на яких базується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення.
     Відповідно до ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
     Судом встановлено, що постанова винесена за результатами фотофіксації, в порядку ст..14-1 КУпАП.
     Проте, з фотокартки долученої до постанови неможливо ідентифікувати транспортний засіб та визначити ознаки геоеграфічої локалізації.
     Позивач свою вину у вчиненому не визнає, а відповідачем доказів в підтвердження обставин, викладених в постанові суду не представлено.
     Таким чином, з врахуванням наведених обставин, суд приходить до висновку, що позов підставний та підлягає до задоволення, а постанова по справі про адміністративне правопорушення підлягає скасуванню.
     Згідно ст.289 КУпАП скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови.
     Відповідно до ч.1 ст.100 КАС України пропущення строку звернення до адміністративного суду є підставою для відмови у задоволенні адміністративного позову за умови, якщо на цьому наполягає одна із сторін.
     Строк звернення до суду з даним позовом пропущений з поважних причин, тому, судом поновлено пропущений позивачем строк звернення до суду за захистом своїх порушених прав, свобод та інтересів.
     Керуючись ст.ст. 6,17, 70, 71, 100, 158-163, 167 КАС України та на підставі ст.ст.280, 283, 284, КУпАП, Правил дорожнього руху, Постанови Пленуму Верховного суду України від 23 грудня 2005 року №14 "Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті”, суд,
 
П О С Т А Н О В И В:
 
     Позов задовольнити.
     Поновити ОСОБА_1 пропущений строк для звернення до суду за захистом порушених прав.
     Постанову по справі про адміністративне правопорушення серія АС №053610 від 16.04.2009 року відносно ОСОБА_1 -скасувати.
     Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Львівської області через Луцький міськрайонний суд шляхом подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
     Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у двадцятиденний строк з дня подання заяви про апеляційне оскарження, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
    
     Суддя                                                           Т.В. Лівандовська-Кочура
    
Категорія: Мои файлы | Додав: savchuk | Теги: скасування постанови в справі про а, Адміністративний позов, Позов про скасування постанови ДАІ
Переглядів: 26795 | Завантажень: 815 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 6
6 SergHic  
0
<a href=http://zmkshop.ru/novosti/izgotovlena-bystrovozvodimaya-pristroyka-pod-klyuch/>оо пск «новинский завод металлоконструкций»</a>

5 Олександр  
0
Скажіть будь ласка, як можно оскаржити постанову апеляційного суду по справі про адміністративне правопорушення, тоді коли суд порушив норми КУпАП та не повідомив належним чином про розгляд справи і виніс постанову,яка остаточна й оскарженю не підлягає.

4 рома  
0
постанову остаточна і оскарженню не підлягає. В мене такий приклад бу тиждень назад. Місцевий суд виніс таку постанову і відмовив мені в оформленні апеляції. Однак я листом з повідомленням про вручення, надіслав сам апеляційну скаргу до Вінницького апеляційного суду і сьогодні прийшов лист про те, що апеляційний суд переслав заяву до місцевого суду і злблвязав його оформити апеляцію.

2 віктор  
-1
пане Савчук, Ви жартівник? де конкретно таке написано??

3 savchuk  
0
В Кодексі адміністративного судочинства, зі змінами згідно вказаного мною закону, а на рахунок оскарження Постанов, які підвідомчі суду (хуліганство та ін.) в КпАПУ.

Стаття 171-2 (КАС). Особливості провадження у справах з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо притягнення до адміністративної відповідальності

1. Адміністративна справа з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності вирішується місцевими загальними судами як адміністративними судами протягом п'яти днів з дня відкриття провадження у справі. У виняткових випадках з урахуванням особливостей розгляду справи суд ухвалою може продовжити розгляд справи, але не більш як на п'ять днів.

2. Рішення місцевого загального суду як адміністративного суду у справах з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо притягнення до адміністративної відповідальності є остаточним і оскарженню не підлягає.
{ Кодекс доповнено статтею 171-2 згідно із Законом N 2453-VI ( 2453-17 ) від 07.07.2010

КпАП : Стаття 294. Набрання постановою судді у справі про адміністративне правопорушення законної сили та перегляд постанови

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого статтею 32 цього Кодексу.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Апеляційна скарга, протест прокурора, подані після закінчення цього строку, повертаються апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.

Апеляційна скарга, протест прокурора подаються до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову. Місцевий суд протягом трьох днів надсилає апеляційну скаргу, протест прокурора разом із справою у відповідний
апеляційний суд.

Апеляційний перегляд здійснюється суддею судової палати апеляційного суду в кримінальних справах протягом двадцяти днів з дня надходження справи до суду.

Апеляційний суд повідомляє про дату,час і місце судового засідання особу, яка подала скаргу, прокурора, який приніс протест, інших осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, не пізніше ніж за три дні до початку судового засідання.

Неявка в судове засідання особи, яка подала скаргу, прокурора, який вніс протест, інших осіб, які беруть участь у
провадженні у справі про адміністративне правопорушення, не перешкоджає розгляду справи, крім випадків, коли є поважні причини
неявки або в суду відсутня інформація про належне повідомлення цих осіб.

Апеляційний суд переглядає справу в межах апеляційної скарги.
Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено неправильне
застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права. Апеляційний суд може дослідити нові докази,
які не досліджувалися раніше, якщо визнає обґрунтованим ненадання їх до місцевого суду або необґрунтованим відхилення їх місцевим судом.

За наслідками розгляду апеляційної скарги, протесту прокурора суд апеляційної інстанції має право:

1) залишити апеляційну скаргу чи протест прокурора без задоволення, а постанову без змін;

2) скасувати постанову та закрити провадження у справі;

3) скасувати постанову та прийняти нову постанову;

4) змінити постанову.

У разі зміни постанови в частині накладення стягнення, в
межах, передбачених санкцією статті цього Кодексу, воно не може
бути посилено.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає.

Після закінчення апеляційного провадження справа не пізніше ніж у п'ятиденний строк направляється до місцевого суду, який її розглядав. cool


1 savchuk  
0
Нажаль з введенням в дію закону "Про судоустрій і статус суддів", яким було внесено зміни до КАСУ, постанову в справі про адміністративне правопорушення не можна оскаржити в АПЕЛЯЦІЙНОМУ порядку, вона остаточна і оскарженню не підлягає. Оскаржити тепер можна лише постанову судут (судді), по тій категорії справ, які підвідомчі суду. Вони оскаржуються в Апеляційний суд області в 10-ти денний термін. wink

Ім`я *:
Email *:
Код *: